03 اسفند 1400 - 09:08
در بهمن ماه امسال صورت گرفت؛

پرداخت ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن

معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن، توسط ۱۱ بانک دولتی و نیمه دولتی در بهمن ماه سالجاری خبر داد.
کد خبر : ۱۳۰۷۹۳
وزارت اقتصاد

به گزارش ایبِنا به نقل از شادا؛ معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با انتشار گزارشی از پرداخت ۹۵ هزار و ۹۸۳ فقره تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال بدون ضامن در بهمن ماه امسال خبر داد.


بر اساس این گزارش، بانک‌ سپه با پرداخت ۴۰ هزار و ۸۵۲ مورد تسهیلات خرد، بانک رفاه کارگران با پرداخت ۲۵ هزار و ۳۳۲ مورد و بانک‌ قرص الحسنه مهر ایران نیز با پرداخت ۱۲ هزار و ۱۲۳ مورد تسهیلات، حائز رتبه اول تا سوم در تعداد تسهیلات پرداختی بدون ضامن به متقاضیان در میان بانک های دولتی و نیمه دولتی  شده اند.

ارسال‌ نظر
رسول محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
۰
با سلام ، اکنون عنایت رئیس جمهور مبنی بر پرداخت تسهیلات یکصد میلیون تومانی بدون ضامن شامل مردم شده ایکاش حداقل نیم نگاهی به مستاجرانی که برای حتی پنجاه میلیون تومان‌ وجه نقد پیش پول اجاره که حتی یک میلیون تومان هم نقدینگی ندارند لحاظ میشد تا حداقل بی سرپناهانی از این طریق قراداد منزل اجاره ای برای خانواده اش فراهم میگشت .
فیلم و پخش زنده
بیشتر